Ondersteuning met Zoho Support

Met meer dan 60 applicaties en koppelingen heeft Zoho ONE ontelbaar veel mogelijkheden. Wij kunnen je helpen met hoe je bepaalde applicaties (optimaal) kunt gebruiken. Daarnaast staat onze supportdesk klaar voor al je vragen en ondersteuning wat betreft Zoho applicaties, integraties en koppelingen. 

Plan een afspraak

Zoho Ondersteuning

Hoewel Zoho een overzichtelijke interface heeft en zeer gebruiksvriendelijk is vanwege de "drag & drop" en "plug & play" methodes, kan het zijn dat er bepaalde manieren zijn om je bedrijfsbehoeften nog sneller en gemakkelijker gerealiseerd te krijgen. Ons Apora team werkt er samen met jou aan om van Zoho ONE een goed werkend systeem te maken, aangepast op jouw bedrijf, zodat je er weer de gewenste resultaten uithaalt. 

Zoho Supportdesk

Onze Zoho supportdesk staat voor je klaar! Heb je behoefte aan advies op locatie? Dat is mogelijk, één of meerdere van onze Zoho Consultants komt dan naar je toe. Heb je behoefte aan advies op afstand? Wij zijn tijdens werkdagen telefonisch (+31 (0)85 888 0116) & per email (support@apora.nl) bereikbaar. Voor je complexere vragen kunnen wij als Zoho Advanced Partner direct contact opnemen met het Zoho hoofdkantoor. Wij helpen je graag met al je: 

  • hoe kan ik;

  • waar kan ik; 

  • wat kan ik vragen;

  • eventuele bugs;

  • of andere problemen met bestaande functionaliteiten in uw omgeving.

Zoho Training

Het is ook mogelijk om een Zoho training of workshop te volgen. Wij bieden zowel standaard als op-maat-gemaakte trainingen aan die gegeven worden door een van onze gecertificeerde Zoho Consultants. Meer informatie

 

Haal vandaag al het maximale uit je Zoho ONE pakket. Wij kijken ernaar uit samen de applicaties te bekijken en je advies te geven hoe je jouw applicaties optimaal kunt gebruiken!

Onze support diensten

Ondersteuning bij het implementeren van Zoho

Je hebt de keuze gemaakt om Zoho ONE te gebruiken voor de groei van je bedrijf en wilt op de juiste manier beginnen met het implementeren van de software

Meer informatie

Ondersteuning bij dagelijks gebruik

Werkt een applicatie niet naar behoren? Wij kijken graag met je mee zodat je probleemloos en optimaal gebruik kunt maken van je Zoho ONE softwarepakket

Meer informatie

Automatiseren met workflow rules

Met de zogenoemde "workflow rules" kun je automatisch taken toewijzen aan je Zoho gebruikers, op basis van criteria die in regels en velden zijn gedefinieerd

Meer informatie

Blueprints inrichten

Hoe zorg je ervoor dat je salesteam alle leads, suspects, prospects en klanten kunnen bijhouden? En weten ze wat ze moeten doen in elke fase? Hiervoor bestaan blueprints!

Meer informatie

Software beheren vanuit Zoho ONE Admin panel

Bij het inrichten van Zoho ONE hoort ook het instellen van de Admin Panel. Werkt de software of bepaalde applicaties niet meer naar behoren? Waarschijnlijk ligt dit aan instellingen in Zoho ONE Admin Panel

Meer informatie

Bemiddeling met Zoho

Apora is als gecertificeerde Zoho Advanced Partner altijd op de hoogte van de laatste Zoho ontwikkelingen en updates. Vanwege onze korte lijnen met Zoho HQ kunnen wij gesprekken aangaan met Zoho namens onze klanten

Meer informatie

Directe ondersteuning van Zoho experts

Bij Apora krijg je bij al je vragen directe ondersteuning van Zoho experts. Wij beschikken over meer dan 20 gespecialiseerde Zoho Consultants

Meer informatie

Zoho Desk

Met Zoho Desk beheer je je gehele klantenservice, verhoog je de productiviteit van medewerkers en vergroot je de tevredenheid van de klant

Meer informatie

Instellen van SLAs met Zoho Desk

In Zoho is het mogelijk om bepaalde SLA acties te configureren, zoals de reactietijd, oplossingstijd, escalaties verzenden, tickets opnieuw toewijzen en prioriteiten bijwerken

Meer informatie

Zoho Desk Tickets

Je ticket naar klanttevredenheid begint bij Zoho Desk! Wanneer je klanten je benaderen via meerdere kanalen, is het van belang dat je klantenservice medewerkers deze berichten bijhouden en alle tickets nauwkeurig kunnen beantwoorden

Meer informatie

Zoho CRM implementatie

Bij de implementatie van een nieuw CRM systeem komen we ook weleens problemen tegen. Om de meest voorkomende problemen voor te zijn, leggen we deze uit en geven we je tips voor een succesvolle implementatie

Meer informatie

Zoho Creator Support

Met Zoho Creator maak je een maatwerkapplicatie voor eigen gebruik, die beschikt over de functionaliteiten om specifieke bedrijfsprocessen te integreren in jouw Zoho omgeving

Meer informatie

Zoho Inventory support

Zoho Inventory is voorraadbeheer software binnen Zoho ONE voor het beheren van je (online webshop) bestellingen en voorraad, vanaf de aankoop tot aan de verpakking en betalingen

Meer informatie

Project Management met Zoho Projects en Zoho Sprints 

De integratie tussen Zoho Projects en Zoho Sprints omvat zowel Agile als klassiek projectmanagement software

Meer informatie

​​