Zoho Desk

Met Zoho Desk beheer je je gehele klantenservice, verhoog je de productiviteit van medewerkers en vergroot je de tevredenheid van de klant. Heb je behoefte aan een demo of uitleg over de applicatie? Onze Zoho Desk Experts helpen je graag op weg! 
Plan een afspraak

De mogelijkheden met Zoho Helpdesk

  • Meerdere kanalen

Beheer al je klantgesprekken via 1 applicatie, waardoor je met weinig inspanning al je follow-up activiteiten regelt die binnenkomen per e-mail, chat, telefoon, social media en het contact formulier op je website

  • Workflow automatisering

 Automatiseer en beheer je klantenserviceprocessen. Meer informatie over workflows

  • Verbind Zoho Desk met je huidige applicaties

Verbind Zoho Desk met de huidige hulpmiddelen van uw klantenservice

Voordelen van Zoho Desk

  • Verhoog de productiviteit van je klantenservice
  • Handel klachten consistent en efficiënt af
  • Met de chatfunctie bied je 24/7 ondersteuning aan klanten zonder je team te hoeven opschalen


​​