Zoho Desk Tickets

Ben je op zoek naar een helpdesk ticket systeem? Je ticket naar klanttevredenheid begint bij Zoho Desk! Wanneer je klanten je benaderen via meerdere kanalen (e-mail, livechat, social media, telefoon, webformulieren), is het van belang dat je klantenservice medewerkers deze berichten bijhouden en alle tickets nauwkeurig kunnen beantwoorden.  Zoho Desk helpt bij het vereenvoudigen van dit proces, zowel voor klanten, medewerkers en managers

Plan een afspraak

Zorg ervoor dat tickets niet te lang openstaan

Zorg ervoor dat tickets niet te lang openstaan in Zoho Desk. Wijs daarom automatisch tickets aan. Het is een dagelijkse overhead wanneer je alle tickets moet opzoeken en deze handmatig toe te wijzen aan je klantenservice agents op basis van de prioriteiten en vereisten. Dit kan leiden tot bottlenecks, waardoor tickets langer onbeheerd blijven. Zoho Desk automatiseert dit proces, zodat je tijd kunt besparen en snelle, nauwkeurige reacties aan je klanten kunt garanderen.


1) "Round Robin" is de eenvoudigste vorm van automatische kaarttoewijzing. Het verdeelt tickets gelijkmatig over al je agenten op basis van de limiet die je instelt.


2) Toewijzing op basis van criteria: Je kunt er ook voor zorgen dat tickets worden afgehandeld door de meest geschikte agenten in je team. Je kunt bijvoorbeeld een regel instellen om tickets van sociale media alleen toe te wijzen aan de experts op het gebied van social media, zodat klanten in de kortst mogelijke tijd de beste oplossingen krijgen.

Automatiseer het ticketproces

Hoe groter je bedrijf wordt, hoe moeilijker het is om processen te implementeren en je eraan vast te houden. Het is in Zoho Desk daarom ook mogelijk om een blauwdruk toe te passen en je ticketproces zoveel mogelijk te automatiseren.

​​